HJÄLP MIG! :)

Igår var det först lindome och sen LISEBERG som gällde :)
Vann typ 4 filmer och olika godis och sjärnvinst på marbou !
Så nu är kylen propad med choklad :/:D
Kanske inte behövdes :P
om en vecka börjar man skolan också ,
inte så kul -.-
menmen , klurar fortarande på bloggdesignen
men kan lite mer nu iaf , men man FÅR hjälpa mig om man vill :)

Idag började moa på dagis för första gången också :)
helt slut var hon :P
Sen så gick jag o mamma till banken för att fixa leg och bankomatkort :D
blev väl  okej  på kortet :P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag kan INGET om bloggdesign. Du får kolla på sånna bloggar som lottar ut designer gratis. Finns massor.



Kul att du har en blogg förresten :)



Hälsa alla!! KRAM

2009-08-12 @ 10:40:57
URL: http://youcanthandlethetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0